9 Mayıs 2008 Cuma

MEVSİMİN İLK ORGANİK ÜRÜNLERİ


Bahçemde organik ürünlerimden mevsimin ilk ürünü bakla,taze yaprak,börülce ve enginar oldu. İsteyene yolluyorum..Evet gerçek anlamda organik ürünlerimden sizlerde istermisiniz.? İnanın bulunmaz nitelikte lezzet deposu yediğinizde diğer satılanlarla aradaki farkı sizlerde göreceksiniz .Biliyormusunuz ?Sizlere enteresan gelebilir bazı dostlarıma pişirip kargo ile yolluyorum.önümüzdeki günlerde basında ürünlerimle (özellikle pişmiş hali ile) ilgili yazılanları sizlerde okuyacaksınız. Maalesef dünyamız bu hale geldi. plastik üretim aldı başını gidiyor.İnsanlar hastanelerde şifa arıyor.Bunu kabul edin bizlerde sağlıklı beslenmediğimiz gibi sağlığımıza hiç de dikkat etmiyoruz.Doğal sonuca da katlansak maalesef bizim sonumuz böyle olmamalıydı.İnsanoğlu bence böyle bir yaşamı hak etmiyor.Ben bildiğiniz gibi sağlık sorunlarım nedeniyle hastaneleri sık ziyaret ettiğimden sizlerden daha farklı görebiliyorum.Önümüzde ki günlerde yine bahçemde kendi ürünüm Boşnak fasulyesi de olacak.şimdi deniz börülcesi ve istifno hazır .Deniz börülcesi salatası Ayvalık yöresinin ve ayrıcada benim favori salatamdır.Bilgilerinize. Tüm insanlığa sağlıklı ve mutlu yaşam dilerim.